طول عمر کامپوزیت دندان

عمر کامپوزیت ونیر همچون دندانهای طبیعی به بسیاری نکات بستگی دارد از جمله سلامت شخص، عادت های بدی مثل جویدن ناخن ، پوسیدگی دندان ها ، جنس دندان و رژیم بستگی دارد ، اما میتوان گفت که اگر انجام کار به درستی انجام شود کامپوزیت ونیر به درستی با خوده دندان پیوند خورده باشد میتواند دوامی بیش از انتظار شخص داشته باشد این بستگی به مراقب خود بیمار نیز دارد .کامپوزیت ونیر برای بهتر شدن رنگ دندان ، شکل دندان ، اندازه  دندان و بافت دندان و جزاب تر دیده شدن دندان قابل استفاده میباشد .

 

تفاوت بین لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر در این میباشد که کامپوزیت نیازی به پالیش دندان ندارد با درصورت نیاز تراش کوچکی دارد و کل کار انجام کامپوزیت در یک جلسه انجام میشود ولی در لمینت سرامیکی اینطور نیست و در 3 جلسه پایان می یابد
برای دستیابی به ظاهر زیبای دندان های خود نیاز به یک دندانپزشک با مهارت بالا باشید تا نتیجه ی مطلوب در اینباره را بدست آورید.
جراحان دندانپزشک زیبایی  که تجربه کافی در زمینه کامپوزیت ونیر و دیگر زیبایی ها دارند ، اطلاعات کاملی دررابطه با مواد کامپوزیت دارند، بافت و خواص کامپوزیت با تجربه هستند.

هر فرد کامپوزیت مخصوص خود را دریافت میکند و با مهارت دست دندانپزشک به شکل دلخواه دندان های خود میرسد.فقط کافیست با دندانپزشک خود در این زمینه م کنید.در نهایت زمان خاصی برای انجام ترمیم کامپوزیت یا از بین بردن آن لازم نیستو تا وقتی که مشکلی برای کامپوزیت ونیر ها ایجاد نشود نیاز به تعمیر و ترمیم و عوض کردن آن نیست.

به طور خلاصه ونیر یک روش درمان دائمی است که ترمیم آن بستگی به مراقبت خود مراجعه کننده دارد و فقط توصیه به بیمار این است که سالی یک مرتبه به دندانپزشک خود مراجعه کند تا از وضعیت ونیر های خود مطلع شود.

منبع مقاله:https://www.colgate.com/en-us/oral-health/cosmetic-dentistry/veneers/how-long-do-veneers-last-0515


کلبه ی زیبایی کامپوزیت ,دندان ,ونیر ,دندانپزشک ,انجام ,بستگی ,کامپوزیت ونیر ,لمینت سرامیکی ,بستگی دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه بیداری اندیشه K House معرفی کالا فروشگاهی خرید اینترنتی ویت روید در آستانه ظهور