اين روزها جستجوي آنلاين رستوران ها در فضاي مجازي و اينترنت به يک روش معمول و رايج تبديل شده است. بنابراين يک رستوران بايد در فضاي مجازي و اينترنت حضور پررنگ و قوي داشته باشد. تقريبا اکثر  مردم داراي شبکه هاي اجتماعي هستند. با توجه به اين موضوع، صرفاً  استفاده کردن از رسانه هاي اجتماعي به عنوان يک بستر بالقوه بازاريابي براي رستوران ها منطقي است. با اين وجود، حضور آنلاين تنها به معناي ايجاد صفحات رسانه هاي اجتماعي و يا ادغام رستوران شما با سيستم عامل هاي مختلف تحويل آنلاين نيست، بلکه شامل ايجاد يک سايت اطلاع رساني درباره رستوران ها نيز مي‌باشد.

 

اين يک نقطه آغازين ارتباط بين رستوران ها و مشتريان شما خواهد بود.

دقت به اين نکات سبب کاهش هزينه هاي رستوران و همچنين افزايش خواهد شد.

مزاياي استفاده از سايت رستوران

در حال حاضر داشتن يک سايت قوي براي رستوران از اهميت ويژه اي برخوردار است. داشتن سيستم آنلاين به شما در جذب مشتري و تهيه يک CRM قوي از مشتريان کمک مي‌کند.

يک وب سايت قوي به رستوران شما اين امکان را مي‌دهد تا برنامه اپليکيشن هاي موبايلي و سفارش آنلاين را براي رستوران خود فعال کنيد. سفارش غذابه صورت اينترنتي باعث مي‌شود تا شما بتوانيد به مشترياني دورتر از محل رستوران خود خدمات ارائه دهيد.

چگونه مي توان از سايت رستوران خود براي تقويت رستوران خود استفاده کرد

در اينجا روش هايي وجود دارد که مي‌توانيد از سايت رستوران خود براي جذب مشتري و همچنين افزايش خود استفاده کنيد.

  • حضور آنلاين را افزايش دهيد.
  • سفارش آنلاين.
  • نظرات اصلي را دريافت کنيد.
  • يک CRM قدرتمند بسازيد.

حضور آنلاين را افزايش دهيد

 سايت يک رستوران يکي از راه هايي است، که مي‌تواند در اين زمينه به شما کمک کند. اين امر سبب خواهد شد تا شما با بهترين روش ممکن با مشتريان خود در ارتباط باشيد. سايت رستوران بايد کاملا آموزنده و بهينه سازي شده باشد و تمامي اطلاعات لازم را در اختيار مشتري قرار دهد. اين وب سايت بايد به صورت مداوم آپديت شود، تا مشتريان متوجه تغييرات در رستوران شما بشوند.

 

داشتن يک وب سايت اعتبار رستوران شما را تا حد زيادي افزايش مي‌دهد.

مهمترين مواردي که هنگام ايجاد سايت بايد رعايت شود عبارتند از:

  • وب سايت رستوران خود را مطابق الگوريتم گوگل سئو کنيد. 
  • به مشتريان خود در مورد تاريخچه رستوران خود اطلاعات لازم و کافي را بدهيد.
  • مطمئن شويد در وب سايت راه هاي ارتباطي با رستوران مثل شماره تلفن، آدرس شبکه هاي اجتماعي و غيره قرار داده شده است.
  • معمولاً مشتريان براي بررسي منوي رستوران از يک وب سايت رستوران بازديد مي کنند. از اين رو، اطمينان حاصل کنيد، که کل منو به وضوح در دسترس است. منوي آنلاين را امتحان کنيد و هميشه آن را به روز کنيد. از قرار دادن PDF يا نسخه هاي اسکن شده از منوي رستوران در سايت خودداري کنيد، زيرا در اين روش ها منو به صورت دقيق مشخص نيست و مشتريان آن را دوست نخواهند داشت. عکس هايي از رستوران، فضاي ناهار خوري، ورودي و مشترياني که در اوقات فراغت در رستوران شما ناهار مي‌خورند را بارگذاري کنيد. اطمينان حاصل کنيد که براي جلوگيري از رکود سايت، مرتباً  عکس بارگذاري مي‌شود. همچنين مي‌توانيد يک وبلاگ در سايت رستوران خود داشته باشيد، که از طريق آن بتوانيد دانش مربوط به غذا، رويدادهاي اخير و موارد مشابه را گسترش دهيد.

آدرس شبکه هاي اجتماعي خود را به صورت نماد در سايت خود قرار دهيد تا دسترسي به آن ها آسان تر باشد.

سفارش آنلاين

داشتن سايت رستوران، آنلاين شما را به طرز باورنکردني افزايش مي دهد. از اين رو، مشتريان براي سفارش از رستوران شما مجبور نيستند، فقط به پلت فرمهاي تحويل آنلاين تکيه کنند. از اين رو اطمينان حاصل کنيد که دکمه “سفارش اکنون” قابل مشاهده است و به درستي در سايت شما قرار دارد. عموماً قرار دادن دکمه در گوشه بالا سمت راست، با رنگ هاي متضاد، توجه مشتريان را به خود جلب خواهد کرد. فرايند سفارش آنلاين را ساده کنيد تا مشتريان بتوانند سفارش را با چند کليک انجام دهند.

بر طيق بررسي هاي روانشناسي مشتري، بيشتر مشتريان از يک روند پيچيده ناراضي هستند و ممکن است رستوران ديگري را براي اين کار انتخاب کنند ، که اين ممکن است ضرر شديدي براي رستوران شما داشته باشد.

يک CRM قدرتمند بسازيد

جزئيات مربوط به  مشتري مربوط به مشتري و سفارشات آن ها را در يک پايگاه جامع اطلاعاتي ذخيره کنيد. شما مي‌توانيد با کمک اين بانک اطلاعاتي، از طريق پيام کوتاه و بازاريابي از طريق ايميل براي تبديل کردن به مشتريان وفادار، استفاده کنيد. 

مجموعه تجهيزات آشپزخانه صنعتي و رستوران پويا صنعت سعي دارد با قرار دادن مقاله هاي مفيد در زمينه راه اندازي رستوران به شما کمک کند تا بتوانيد هر چه سريعتر رستوران خود افتتاح کنيد، آن را به حداکثر برسانيد و هزينه هاي آن را کنترل کنيد.

شما مي‌توانيد آخرين اخبار و محصولات جديد شرکت را از طريق توييتر و اينستاگرام دنبال نماييد.


https://pooyasanatco.com/ رستوران ,سايت ,آنلاين ,کنيد ,مشتريان ,سفارش ,سايت رستوران ,براي رستوران ,سفارش آنلاين ,قرار دادن ,اطمينان حاصل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت سایبان برقی شاهد آموزش ترخیص کالا همه چی دانلود مرجع رام و بازی و برنامهای اندروید FindLyrics |ترجمه آهنگ های خارجی,دانلود آهنگ های خارجی بلیط هواپیما هرچی بخوای